Dand click pe aceasta icoana puteti vizualiza lista cu tickete
trimise suportului tehnic. Pentru detalii despre cum sa creati un ticket
dati click [aici].
Pentru a vizualiza lista de ticket trimise
dati click pe icoana Ticket, din prima pagina a control panel-ului.

In cazul in care exista tickete trimise catre suport va aparea o lista
a acestora.

Pentru a sterge un ticket din aceasta lista dati click pe linkul Inchide.
Dand click pe titlul unui ticket va apare urmatoarea fereastra:


Ticket: numele ticketului si data la care acesta a fost creat.

Prioritate: puteti selecta o noua prioritate pentru ticketul respectiv.
Implicit, priioritatea un ticket nou creat este Normala. Dupa ce ati selectat
ce prioritate doriti sa aiba ticketul, dati click pe butonul Schimba.

E-mail: treceti in acest camp adresa de mail la care doriti sa primiti
confirmare de primire a ticketului. Daca nu doriti trimiterea confirmarii
pe email, selectati casuta dezactiveaza. Dupa ce ati operat modificarile
pentru a le salva dati click pe butonul Schimba.

Aici apar mesajele care au fost trimise prin acest ticket, eventual raspunsul
la mesaje.
In aceasta casuta introduceti mesajul pe care doriti sa il adaugati, pentru
a fi trimis suportului tehnic, apoi dati click pe butonul Trimite.
|