Gazduire Web - Web Hosting Romania Gazduire Web Economic
Gazduire Box Left-Up Recomandare abonament Economic - gazduire web Gazduire Box Right-Up
 

 

     13. Servicii suport tehnic online

Ticket - aici aveti lista de tickete trimise suportului tehnic.
Ticket nou - scrieti un nou ticket pentru suportul tehnic.
Arhiva informatii - cautati in arhiva informatii despre problema dvs. Poate s-a mai raspuns la aceasta intrebare.
Custom Jobs - Va este oferita aici o interfata catre serviciile aditionale, daca acestea exista.

     13.1. Tickets
Dand click pe aceasta icoana puteti vizualiza lista cu tickete trimise suportului tehnic. Pentru detalii despre cum sa creati un ticket dati click [aici].

Pentru a vizualiza lista de ticket trimise dati click pe icoana Ticket, din prima pagina a control panel-ului.

In cazul in care exista tickete trimise catre suport va aparea o lista a acestora.

Pentru a sterge un ticket din aceasta lista dati click pe linkul Inchide.
Dand click pe titlul unui ticket va apare urmatoarea fereastra:

 


Ticket: numele ticketului si data la care acesta a fost creat.


Prioritate: puteti selecta o noua prioritate pentru ticketul respectiv. Implicit, priioritatea un ticket nou creat este Normala. Dupa ce ati selectat ce prioritate doriti sa aiba ticketul, dati click pe butonul Schimba.


E-mail: treceti in acest camp adresa de mail la care doriti sa primiti confirmare de primire a ticketului. Daca nu doriti trimiterea confirmarii pe email, selectati casuta dezactiveaza. Dupa ce ati operat modificarile pentru a le salva dati click pe butonul Schimba.


Aici apar mesajele care au fost trimise prin acest ticket, eventual raspunsul la mesaje.


In aceasta casuta introduceti mesajul pe care doriti sa il adaugati, pentru a fi trimis suportului tehnic, apoi dati click pe butonul Trimite.

 

     13.2. Ticket nou
Va permite sa trimiteti ticket catre suportul tehnic.

Dati click pe icoana Ticket nou din prima pagina a control panel-ului.

Va apare o pagina noua:

Titlu: dati un titlu cat mai sugestiv ticketului dvs.
E-mail: treceti adresa de email unde doriti sa va fie trimis raspunsul. Daca doriti sa nu primiti pe mail confirmare de primire a ticket-ului bifati casuta dezactiveaza confirmarea prin email.
Prioritate: selectati cat de urgenta considerati ca este problema dvs.
Atasamente: selectati fisierele pe care le doriti atasate problemei dvs., dupa ce ati uploadat fisierul respectiv.
Alege fisierul pe care il doriti uploada: dati click pe butonul Broswe pentru a selecta fisierul pe care il doriti atasat mesajului, apoi dati click pe butonul Upload.
In final pentru a trimite ticket-ul dati click pe butonul Trimite.

     12.3. Arhiva informatii

     Este posibil ca intrebarea dvs. sa fi fost deja pusa in trecut. Puteti cauta in arhiva inainte de a posta ticketul dvs. catre suport. Pentru a cauta in arhiva dati click pe iconul Arhiva informatii din prima pagina a control panel-ului.


In campul Cautare introduceti un cuvant cheie dupa care doriti sa fie realizata cautarea. Selectati categoria si dati apoi click pe butonul Cautare.

 
Gazduire Box Left-Middle Gazduire Box Right-Down